Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací

Záruky a reklamace 

  • Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky.
  • Zboží můžete reklamovat v naší výdejně v Brně nebo ho poslat poštou.
  • Reklamace musí být vyřízena neprodleně, nejpozději do 30 dnů.

Chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

Záruční doba a životnost zboží

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy.

  • Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba.
  • Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamaci lze uplatnit pouze v záruční době, tedy do uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna bota, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné.

Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží u společnosti JRWN s.r.o., nejlépe dokladem o nákupu (prodejkou nebo fakturou).

Pro reklamaci použijte reklamační formulář, ve kterém uveďte důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu a přiložte foto ze kterého bude patrný důvod reklamace a doklad o nákupu. Zboží neposílejte! Fyzická reklamace zboží proběhne až po posouzení a vyřízení reklamace, tj. Pokud bude reklamace uznána, požádáme Vás o zaslání reklamovaného zboží a obratem po jeho obdržení Vám pošleme zboží nové, nebo Vám vrátíme peníze - dle dohody.

Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Datem uplatnění reklamace se rozumí doručení kompletního Reklamačního formuláře (včetně dokladu o nákupu a fotografie reklamovaného zboží).

Adresa pro zasílání reklamací:

"REKLAMACE"
JRWN
Klácelova1a
Brno 602 00

Bližší informace:
obchod@shopnewbalance.cz

© 2013 JRWN s.r.o.
developed by JRWN